جمعه ۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

آتن: یک شرکت مخابراتی یونان به اشتباه تلفن خانه جورج پاپاندرو، نخست‌وزیر این کشور را به‌خاطر بدهی قطع کرد!

خانه نخست وزیر یونان در حومه آتن قرار دارد و خانواده وی به‌خاطر این اشتباه به‌مدت 2‌روز نتوانستند از تلفن‌ثابت استفاده کنند. این اشتباه زمانی پیش آمد که کارشناس این شرکت قصد داشت خط مشترک بدهکاری که شماره تلفنش فقط یک‌رقم با تلفن خانه نخست وزیر یونان تفاوت داشت را قطع کند.

نخست‌وزیر یونان به‌خاطر وضعیت بد اقتصادی این کشور با انتقاد‌های بسیاری روبه‌روست و اتحادیه اروپا در تلاش است این کشور مقروض را از خطر ورشستگی نجات دهد. به هر حال این شرکت مخابراتی با رد شایعه بدهی نخست‌وزیر به‌خاطر این اشتباه عذرخواهی کرده است.

خرس کونگ‌فو کار شگفتی‌ساز شد

پکن :  بازی یک خرس‌سیاه با یک‌تکه چوب در یکی از باغ‌وحش‌های چین این روزها حسابی جنجالی شده است. قضیه از این قرار است که این خرس بازیگوش مانند کونگ‌فو کارها با این چوب 5/1‌متری بازی می‌کند و به‌همین خاطر هزاران نفر در روز به تماشای او می‌روند.

این خرس که مسئولان باغ وحش نامش را « ابر» گذاشته‌اند این چوب را با دست‌هایش دور سرش می‌گرداند و حتی گاهی آن را به هوا پرتاب می‌کند و دوباره آن را می‌گیرد. با‌پخش شدن فیلم بازی این خرس در پایگاه‌های الکترونیکی اینترنت برخی در مورد واقعی‌بودن آن ابراز تردید کردند اما مسئولان باغ وحش به‌تازگی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها کونگ‌فو کار بودن این خرس را تایید کردند. مسئولان باغ وحش می‌گویند  ابر به چوبش بیش از هر چیز دیگری در دنیا علاقه دارد.

آمبولانس ویژه برای تپل‌ها!

لندن: بالا رفتن تعداد افراد چاق در انگلیس باعث شده است مسئولان اورژانس این کشور به فکر آمبولانس‌های ویژه برای انتقال سنگین وزن‌ها به بیمارستان بیفتند.  به‌خاطر اینکه آمبولانس‌های معمولی اورژانس در برخی موارد قابلیت حمل بیماران چاق را ندارد مسئولان اورژانس انگلیس به‌تازگی آمبولانس‌های جدیدی خریده‌اند که می‌تواند مریض‌هایی تا 444‌کیلوگرم وزن را به بیمارستان منتقل کند.

این آمبولانس‌های جدید همچنین دارای امکانات ویژه‌ای برای سوار‌کردن بیماران سنگین وزن هم هست که به ماموران امداد کمک می‌کند در چنین مواردی کمتر از گذشته عرق بریزند. چندی پیش در انگلیس، ماموران اورژانس برای انتقال یک زن چاق به بیمارستان مجبور شدند از نیروهای آتش‌نشانی کمک بگیرند.

نخستین ماهی موسیقی‌دان جهان!

ویسکانسین: یک زن آمریکایی می‌گوید صاحب نخستین ماهی نوازنده جهان است. این زن 54‌ساله که این روزها خانه‌اش به محل رفت‌و‌آمد خبرنگارها تبدیل شده است می‌گوید در عر ض 2‌سال به ماهی‌اش نت‌های موسیقی را یاد‌داده و او اکنون می‌‌تواند بخشی از آهنگ‌ها را بزند.

این خانم روی آکواریوم خانه‌اش تعدادی زنگ قرار داده و ماهی دست‌آموز او هم با استفاده از یک‌میله کوچک آنها را به صدا در می‌آورد. البته این ماهی چند ثانیه در روز هنرنمایی می‌کند و هر‌گاه که نت‌ها را درست بنوازد با گرفتن خوراکی تشویق می‌شود.  به‌گفته این خانم وقتی که موسیقی در خانه پخش می‌شود این ماهی در جای خاصی که دلش بخواهد شروع به نواختن زنگ‌ها بر اساس نت آهنگ پخش‌شده می‌کند.

کد خبر 108422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز